مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-02حوادث

حوادث رانندگی در سال جاری 107 کردستانی را به کام مرگ کشاند


مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: در سه ماهه اول سال جاری 107 نفر در کردستان براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

- بهتاش خانی آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در 3 ماهه اول امسال 13 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، 12 نفر از فوت شدگان مرد و یک نفر زن بوده است.

خانی آباد با بیان اینکه در 3 ماهه اول امسال 89 نفر نیز براثر حوادث ناشی از کار مصدوم شده اند، اذعان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومین حوادث کار 111 نفر بود، 20 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از مصدومیت یک هزار و 706 نفر براثر حوادث رانندگی در فصل بهار امسال در کردستان خبر داد و گفت: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان خاطرنشان کرد: یک هزارو 173 نفر از کل مصدومین حوادث رانندگی در 3 ماهه امسال مرد و 533 نفر زن بوده است.

وی اظهار کرد: در همین مدت 107 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند در حالیکه این تعداد در سه ماهه اول سال گذشته 87 نفر بود.

خانی آباد گفت: 82 نفر در مسیرهای برون شهری، 18 نفر در مسیرهای درون شهری، 6 نفر در مسیرهای روستایی و یک نفر نیز در سایر مسیرها جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی در سال جاری 107 کردستانی را به کام مرگ کشاند

حوادث رانندگی در سال جاری 107 کردستانی را به کام مرگ کشاند