مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-02اقتصادي

کارگران بی مزد و مواجب در ایلام/ 4 ماه کارگری بدون هیچ حقی


کارگران شهرداری ایلام از شرایط دشوار زندگی خود در نتیجه عدم دریافت 4 ماه حقوق خبر دادند و گفتند: ما در انتظار پرداخت مطالبات معوقه مزدی خود هستیم و دیگر وعده های پوچ مسوولین را نمی پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شرایط اقتصادی جامعه مردم باعث شده تا زندگی ها به سختی سپری شود و توانایی قدرت خرید به حداقل ممکن برسد.

کارگران شهرداری ایلام کار را بدون پرداخت دستمزد انجام می دهند، یک سازمان توانایی پرداخت حقوق نیروها را ندارد و باید یک نگاه درآمدزایی برای آن دستگاه ایجاد تا شاید مسائل مالی آن برطرف شود.

یکی از دستگاه هایی که همیشه با مشکلات مالی روبروست شهرداری ها هستند که در این میان قشری که بیشترین ضربه را می خورد کارگران بوده که بدون وقفه در حال تلاش برای ارائه خدمات هستند اما حقوق به موقع دریافت نمی کنند.

نیروهای شرکت پیمانکاری شهرداری ایلام چندین ماه است که بدون دریافت حقوق کار می کنند که جای سوال دارد چطور هزینه زندگی آنها تامین می شود؟ باید مسئولین شهرداری نسبت به پرداخت حقوق آنها اقدام تا گره ای از مشکلات اقتصادی و زندگی آنها رفع شود.

دستورها و وعده هایی که عملی نمی شوند یکی از کارگران به خبرنگار فارس گفت: مشکلات کارگران شهرداری تمام شدنی نیست چرا که هر روز با وعده های پوچ مسؤلان به پرداخت حقوق کارگران شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بی مزد و مواجب در ایلام/ 4 ماه کارگری بدون هیچ حقی

کارگران بی مزد و مواجب در ایلام/ 4 ماه کارگری بدون هیچ حقی