مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-02اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی برای 7 هزار زنجانی توسط هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره های آموزشی همگانی و کمک های اولیه در چهار ماه نخست سال برای 7 هزار 230 زنجانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسوولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار  می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان در سطح شهرها، روستاها، دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی و انتظامی از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی یادآوری کرد: در چهار ماهه گذشته از سال جاری 242 دوره آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات، کمک های اولیه به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره های آموزشی برای داوطلبان در مراکز شعب، خانه های هلال استان برای کارکنان دستگاه های اجرایی، نیروهای شرکت های تولید و کارخانجات، اعضای بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) ارائه شده است.

موسوی تاکید کرد: فراگیران پس از گذراندن این دوره ها به آموزش کمک های اولیه 22 ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می شوند تا از آموزش های تخصصی نیز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی برای 7 هزار زنجانی توسط هلال احمر زنجان

برگزاری دوره های آموزشی برای 7 هزار زنجانی توسط هلال احمر زنجان