مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-02پزشكي

مویز و اثرات شگفت انگیز آن


مصرف مویز خواص و فواید بسیاری را به همراه دارد، همچنین به درمان برخی از بیماری ها، سلامت بدن و زیبایی، درمان کم خونی و ریزش مو کمک زیادی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت اله مرادی با اشاره به این که مویز یا همان انگور سیاه خشک شده سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی مفیدی است که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند، اظهار کرد: مویز، محبوب ترین نوع انگور است که به طور گسترده ای برای طعم خوشمزه اش مصرف می شود اما در حقیقت این میوه کوچک برای ما خاصیت های بسیاری دارد و دارای چندین خواص دارویی است که به ما کمک می کنند تا مراقبت های لازم از سلامت را انجام دهیم.

وی با اشاره به این که مویز یک تصفیه کننده طبیعی خون است، عنوان کرد: هیچ کس با پوستی بی عارضه متولد نشده و زنان برای رسیدن به این هدف، تلاش می کنند، مویزها دارای خواص طبیعی هستند که در آن تصفیه خون مورد توجه قرار می گیرد که کمک می کند تا از مایعات خطرناک، سموم و آلودگی های خطرناک سیستم خلاص شویم که معمولاً مسئول مشکلات پوستی به ویژه آکنه، لکه ها، چروک ها و موارد دیگر است.

مرادی ادامه داد: وجود آنتی اکسیدان در مویز باعث می شود آن را برای کشتن رادیکال های آزاد که منجر به آسیب های پوستی و در نهایت پیری می شود، مناسب کند، همچنین پوست را از آسیب و نور خورشید محافظت می کند که باعث ایجاد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مویز و اثرات شگفت انگیز آن

مویز و اثرات شگفت انگیز آن