مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-02بين الملل

تهدید بمب گذاری در فرودگاه بین المللی تایوان


همزمان با بالا گرفتن تنش ها در پی احتمال سفر رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه های تایوانی از تهدید به بمبگذاری در فرودگاه بین المللی «تائویوان» خبر داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های محلی تایوانی گزارش می دهند که مقامات اطلاعاتی دریافت کرده اند مبنی بر این که سه وسیله انفجاری در فرودگاه بین المللی تائویوان در شهر تایپه پایتخت تایوان جاسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه راشا تودی ، این خبر در حالی است که بر اساس گزارش ها، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا که در تور آسیایی خود به سر می برد، قرار است امروز (دوم اوت) به تایوان سفر کند؛ اگرچه طبق این گزارش، او از فرودگاه دیگری وارد خواهد شد.

روزنامه یونایتد دیلی نیوز گزارش داده که پلیس هوانوردی تحقیقاتی را پس از تهدید بمب گذاری در فرودگاه بین المللی تائویوان آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، هیچ گونه تخلیه ای از فرودگاه اعلام نشده، اما از کارکنان خواسته شده حداکثر هوشیاری را به کار گیرند.

پیش تر، هو شیجین مفسر روزنامه چینی گلوبال تایمز در توییتی در خصوص واکنش چین به سفر احتمالی نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، از احتمال اقدام نظامی پکن خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید بمب گذاری در فرودگاه بین المللی تایوان

تهدید بمب گذاری در فرودگاه بین المللی تایوان