مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-02سياسي

اژه ای: نباید فقط به یک روز حقوق بشر اسلامی اکتفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در اجلاس سالیانه جایزه جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که با حضور سفرا و وزاری بین المللی و مقامات عالی داخلی و بین المللی برگزار شد، - رییس قوه قضاییه گفت: یکی از بدترین منکرات امروز این هست که بدترین منکر ها را مرتکب می شوند و ما اقدامات لازم برای امر به معروف و نهی از منکر را انجام نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در اجلاس سالیانه جایزه جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که با حضور سفرا و وزاری بین المللی و مقامات عالی داخلی و بین المللی برگزار شد، اظهار کرد:وی افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر نسبت به مال و جان و آبروی انسان ظلم می کنند و به دروغ از حقوق بشر دم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: امروز برخی از مسئولان غربی و به خصوص آمریکایی با غروری که دارند می گویند یا مردم دیگر جوامع با ما هستند یا بر ما و حتی یک انسان مستقل را برنمی تابند و می گویند اگر با ما نبودید باید تحت سخت ترین مشکلات قرار بگیرید.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: اسلام عزیز اجازه نمی دهد که فرد در مقابل دشمن خود که هنوز برای حمله آماده نشده و سلاح به دست نگرفته است برای جنگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: نباید فقط به یک روز حقوق بشر اسلامی اکتفا کرد

اژه ای: نباید فقط به یک روز حقوق بشر اسلامی اکتفا کرد