مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-02ورزشي

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در دهه اول محرم، گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در روستای سارلی مختوم با حضور ائمه جمعه و روحانیون اهل سنت در روز پنج شنبه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام احمدرضا کریمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های زیادی به مناسبت ایام محرم در 40 مسجد و 80 هیات مدهبی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها، تعداد حدود 50 هیات مذهبی که درخواست مجوز کرده و مراحل ان را سپری می کنند نیز برای اباعبدالله حسین(ع) عزاداری خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قبل از فرارسیدن ایام محرم گردهمایی برای هیات های مذهبی، کانون مداحان و دیگر اقشار برگزار و در آن شیوه های مراسم عزاداری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراسمات عزاداری و آسیب های احتمالی در مداحی ها بیان شد.

وی گردهمایی مبلغین و مبلغات را از برنامه های مهم در دهه اول محرم برشمرد و بیان کرد: روز چهارشنبه گردهمایی بزرگ مبلغین و مبلغات با سخنرانی مسئول امور خانواده و جمعیت وزارت ورزش و جوانان در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود