مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-02سياسي

نطق وکلای ملت/ از تأکید بر ایجاد دولت الکترونیک تا اجرای رتبه بندی معلمان


محورهای مهم نطق میان دستور امروز نمایندگان مجلس در نشست علنی تأکید بر ایجاد دولت الکترونیک، اجرای رتبه بندی معلمان و پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه 11 مرداد برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به ایراد نطق های میان دستور خود پرداختند.

در ادامه به مهم ترین موارد اشاره شده توسط نمایندگان پرداخته ایم.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه 4 چیز نشانه انحطاط دولت ها است، گفت: ضایع کردن اصول، پرداختن به فروع، مقدم داشتن نالایق ها و عقب راندن برترها 4 نشانه انحطاط دولت ها است.

در هر نظامی اصول و فروعی است که هر یک جایگاهی دارد و نباید از اصول غفلت کرده و به کارهای فرعی و بدون اولویت پرداخت ضمن اینکه از افراد شایسته باید استفاده کرد و پست های کلیدی را به آنها سپرد نه آنها که کاری ازشان بر نمی آید که اگر جز این باشد، کارها به سامان نمی رسد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روزها با گذشت یک سال از فعالیت دولت سیزدهم، ضمن تشکر از اقدامات خوب دولت، انتظار می رود در رفع مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، تقویت فضای کسب و کار و بسط عدالت و رفع تبعیض در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق وکلای ملت/ از تأکید بر ایجاد دولت الکترونیک تا اجرای رتبه بندی معلمان

نطق وکلای ملت/ از تأکید بر ایجاد دولت الکترونیک تا اجرای رتبه بندی معلمان