مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-02اجتماعي

پایان روز های سخت سیل زدگان قمی/ وضعیت پایدار در روستاهای سیل زده قم برقرار شد


  بلافاصله بعد از جاری شدن سیلاب گروه های امدادی وارد میدان شدند محمد ملکیان بخشدار بخش مرکزی شهرستان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس از قم اظهار کرد: چهارشنبه پنجم مردادماه حدود ساعت 23بود که طوفان شدید و سپس بارش شدید باران در این منطقه رخ داد.

متاسفانه 5 روستای بخش مرکزی درگیر مشکلات آبگرفتگی منازل و راه ها شدند.

وی افزود: روستای جعفرآباد مسیله نسبت به سایر روستاها آسیب بیشتری دید، اما گروه های امداد و نجات هلال احمر بلافاصله بعد از جاری شدن سیلاب وارد میدان شده و فعالیت هایی را جهت برقراری وضعیت پایدار برای سیل زدگان انجام دادند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان قم تصریح کرد:  پتو و بسته های غذایی 72 ساعته همان ابتدا بین سیل زدگان توزیع شد و افراد به مدت 48 ساعت در مسجد روستای جعفرآباد مسیله اسکان داده شدند.

ملکیان عنوان کرد: بسیاری از لوله های گاز به دلیل طوفان شکسته شده بودند، به همین خاطر نیروهای فنی شرکت گاز استان همان ساعات اولیه به این 5 روستا اعزام شدند و اقدامات پیشگیری از حوادث و ترمیم را آغاز کردند، علاوه بر نیروهای شرکت گاز، شرکت توزیع برق و آب و مخابرات نیز به کمک سیل زدگان این 5 روستا آمدند.

وی در خصوص تخریب تیربرق ها به واسطه طوفان و سیل بیان کرد: حدود 40تیر و ترانس های برق به صورت کامل در این روستاها تخریب شده بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روز های سخت سیل زدگان قمی/ وضعیت پایدار در روستاهای سیل زده قم برقرار شد

پایان روز های سخت سیل زدگان قمی/ وضعیت پایدار در روستاهای سیل زده قم برقرار شد