مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-02سياسي

رونمایی پوستر سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، پوستر سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در دهه اول ماه محرم رونمایی شد.

در این آیین تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به اهمیت تبلیغی و راهبردی موضوع سوگواری بر حضرت اباعبدالله در حوزه بین الملل اظهار داشت: محبت به اهل بیت نقطه مشترک جهان اسلام و عشق و علاقه به حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام حسین(ع) در کشورهای اسلامی و در دیگر نقاط دنیا است.

وی آموزه هایی همچون پرهیز از ذلت، آزادگی و ایستادگی در مقابل ظلم را از پیام های مهم نهضت عاشورا برشمرده و افزود: اگر پیام های تجلی یافته در حرکت حضرت سیدالشهداء، برای محرومین و مستضعفین جهان به خوبی بیان شود، بی شک پذیرای این آموزه ها خواهند بود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به عظمت راهپیمایی اربعین حسینی تصریح کرد: حضور گسترده شیعیان، اهل سنت و دیگر ادیان با عشق و شور فراوان در این حرکت عظیم، نشان از جاذبه مکتب حسینی برای همگان دارد.

وی بیان صحیح حقایق عاشورا و جلوگیری از ایجاد تحریفات را امری لازم عنوان کرده و اظهار داشت: واقعه کربلا و حرکت امام حسین(ع) سراسر عظمت و عزت بوده، از این رو باید بکوشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پوستر سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)

رونمایی پوستر سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)