مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-02سياسي

مطالبه گری در نماز جمعه، موجب شکوفایی صفوف مومنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیل معیری، دبیر مجمع مطالبه گران استان سیستان و بلوچستان؛ تریبون های نماز جمعه، که در واقع تریبون های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، - تریبون های نماز جمعه که در واقع تریبون های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اگر تداوم صدای حق طلبی و عدالتخواهی باشد، قطعا موجب شکوفایی و جوان شدن صفوف نماز جمعه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیل معیری، دبیر مجمع مطالبه گران استان سیستان و بلوچستان؛ تریبون های نماز جمعه، که در واقع تریبون های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اگر تداوم صدای حق طلبی و عدالتخواهی باشد، قطعا موجب شکوفایی و جوان شدن صفوف نماز جمعه خواهد شد.

سیره نظری و عملی امام خمینی نسبت به مطالبه گری در جامعه و نقش آن در حکمرانی خوب، در دوران زندگی او کاملاً نمایان است.

ایشان خود در دوران حکومت پهلوی ها از مطالبه گران اصلی جامعه نسبت به حاکمان بود و مردم را آگاهی می داد و و سفارش می کرد که باید خواسته های خود را از حاکمان بخواهند و بپرسند و آن ها را استیضاح نمایند (صحیفه امام، ج 1، ص 177) و حاکمان و دولت مردان نیز موظف به گوش دادن و پاسخ هستند.

این روحیه مطالبه گری امام خمینی و تشویق مردم به آن، پس از پیروزی انقلاب و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به نحوی دیگر ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری در نماز جمعه، موجب شکوفایی صفوف مومنان

مطالبه گری در نماز جمعه، موجب شکوفایی صفوف مومنان