مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-02سياسي

پدافند هوایی ارتش اجازه ورود هیچ پرنده مهاجمی را به حریم هوایی کشور نمی دهد


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه سایت های پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده ای را به حریم هوایی کشورمان نمی دهند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ادامه بازدید از یگان های پدافندی شرق کشور از سایت فرماندهی اطلاعات شناسایی پل محمود و سایت راداری ولایت (تپه سبز) بازدید کرد و توان رزم و همچنین آمادگی دفاعی این سایت ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید ها اظهار داشت: سایت اطلاعات شناسایی (پل محمود) و نیز سایت راداری ولایت (تپه سبز) از سایت های درخور توجه پدافند هوایی ارتش است که رصد و پوشش بسیار وسیعی در شرق کشور و کویر مرکزی ایران ایجاد می کنند.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزنده ای در استحکام جایگاه و قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می کند، افزود: سایت ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده ای را به حریم هوایی کشورمان نمی دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شکار پهپاد پیشرفته RQ-170 آمریکایی بخشی از عملکرد کم نظیر این سایت ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی ارتش اجازه ورود هیچ پرنده مهاجمی را به حریم هوایی کشور نمی دهد

پدافند هوایی ارتش اجازه ورود هیچ پرنده مهاجمی را به حریم هوایی کشور نمی دهد