مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-02اقتصادي

تشکیل صندوق سرمایه گذاری صادراتی برای حمایت از تجارت


رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت:در حال مذاکره با صندوق توسعه ملی برای تشکیل صندوق سرمایه گذاری صادراتی در جهت حمایت از تجارت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علیرضا پیمان پاک امروز در نشست رسانه ای و امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی که در نمایشگاه بین المللی برگزار شد، گفت: تاکید ویژه رییس جمهور و وزیر صمت در یکسال گذشته همکاری با مجموعه شرکت های دانش بنیان برای بین المللی شدن و صادرات محور شدن آنها بوده است لذا سازمان توسعه تجارت تلاش می کند تا از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد برای توسعه صادرات دانش بنیان استفاده کند.

  رییس سازمان توسعه تجارت ایران  به مزیت ایجاد مرکز علم و فناوری اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه صادرات و همکاری های بین المللی افتاده است و در تمام سفرهای وزیر بحث همکاری های بین المللی در حوزه محصولات دانش بنیان به عنوان راس و محور گفت وگو بوده است.

  وی با اشاره به  ایجاد خانه نوآوری و فناوری در تهران که به عنوان مرکز خانه های نوآوری و فناوری کشور در نمایشگاه بین المللی قرار دارد، گفت:  هر هیات تجاری که به ایران سفر کرده، در پایان نشست  ها، بازدیدی از این مجموعه داشته است و بازدید از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق سرمایه گذاری صادراتی برای حمایت از تجارت

تشکیل صندوق سرمایه گذاری صادراتی برای حمایت از تجارت