مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-02بين الملل

هدف حزب الله از انتشار فیلم مختصات مواضع رژیم صهیونیستی چه بود؟


عطوان در مقاله جدید خود به بررسی ابعاد سفر فرستاده آمریکایی به بیروت و هم زمان با آن انتشار کلیپ حزب الله از مختصات مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد فلسطین اشغالی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم و تحلیلگر برجسته جهان عرب در ادامه مقالات خود درباره پرونده مناقشه مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی این بار به سفر آموس هوکشتاین فرستاده آمریکایی (که نقش میانجی را در پرونده مذکور ایفا می کند) به بیروت پرداخته نوشت، اگر فضای دیدار این فرستاده آمریکایی با مقامات لبنانی مثبت بوده باشد و آنها راضی باشند و احساس کنند که به دستاوردی رسیده اند، این مسئله در وهله نخست به لطف اقداماتی است که مقاومت اخیراً در رابطه با پرونده ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی انجام داده است.

عطوان افزود: این تصادفی نبود که حزب الله هم زمان با ورود فرستاده آمریکایی به بیروت، فیلم مختصات مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد سواحل فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

پیام این ویدئو کاملاً روشن است و مضمون آن را سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود به مناسبت گرامیداشت ایام ماه محرم تشریح کرده فرمود؛ یک فرصت تاریخی و طلایی برای نجات کشور وجود دارد و این مسئله نیازمند خطر کردن است و ما این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف حزب الله از انتشار فیلم مختصات مواضع رژیم صهیونیستی چه بود؟

هدف حزب الله از انتشار فیلم مختصات مواضع رژیم صهیونیستی چه بود؟