مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-02اقتصادي

دستگیر 11 دلال ارزی و 14 بدهکار بانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه طرح پلیس امنیت اقتصادی به خبرنگاران گفت: در ارتباط با سوء استفاده کنندگان از ارز های مسافرتی نیز هفت نفر شناسایی و دستگیر شدند؛ - رییس پلیس پایتخت گفت: در مرحله اخیر طرح پلیس امنیت اقتصادی، 11 نفر از دلالان ارزی را شناسایی و دستگیر کردیم که از این افراد یک میلیارد تومان ارز خارجی کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه طرح پلیس امنیت اقتصادی به خبرنگاران گفت: در ارتباط با سوء استفاده کنندگان از ارز های مسافرتی نیز هفت نفر شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین 14 نفر از بدهکاران بانکی هم دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت اظهارداشت: 148 پرونده تشکیل شده و 171 متهم در ارتباط با جرایم توزیع و حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این مرحله از طرح، 2میلیون و 225 هزار اقلام کالای قاچاق کشف و 6 هزار و 648 هزار لیتر فرآورده های قاچاقی نیز توقیف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از شناسایی و توقیف 41 خودروی شوتی خبر داد و گفت: 37 نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شدند که رقم فرار مالیاتی این افراد 900 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیر 11 دلال ارزی و 14 بدهکار بانکی

دستگیر 11 دلال ارزی و 14 بدهکار بانکی