مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-02سياسي

بخت گره خورده بختگان باز شد


نماینده مردم استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بارندگی های اخیر به افزایش سطح آب دریاچه بختگان کمک موثری کرده، به طوری که سطح آب این دریاچه حداقل 20 درصد افزایش یافته است.

- فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اگرچه هنوز میزان دقیق افزایش سطح آب مشخص نشده، اما به طور تخمینی و طبق گفته ها سطح آب بختگان 20 درصد افزایش یافته و بارندگی های اخیر کمک بسیاری به احیای این تالاب و دریاچه نموده است.

  وی تصریح کرد: اگر چه اگر حق آبه این دریاچه رهاسازی میشد، اثر کاملتری می گذاشت اما مدیرعامل آب منطقه ای فارس با رهاسازی حق آبه در این فصل موافق نبود.

‏ طهماسبی با اشاره به حادثه سیل رودبال و منطقه سلطان شهباز گفت: مقصر این حادثه را وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می دانم چرا که منطقه سلطان شهباز یک مجموعه گردشگری است و باید زیرساخت لازم برای حضور این حجم از گردشگران را داشته باشد.

نماینده مردم استهبان و نیریز ادامه داد: چنان چه مجموعه میراث فرهنگی، اقدام به ساخت سکوهایی در منطقه سلطان شهباز نموده بود، ارتفاع سکوها می توانست از تلفات جلوگیری کند اما بی توجهی به این امر، حادثه ای تلخ و ناگوار را رقم زد.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت گره خورده بختگان باز شد

بخت گره خورده بختگان باز شد