مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:222022-08-02بين الملل

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه


انگلیس و فرانسه به جای آنکه در کنار مقصر وضعیت فعلی برجام بایستند، باید به متحدشان فشار بیاورند که تصمیمات لازم را برای یک توافق پایدار و قوی اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه) 11 مرداد ماه در توییتی در پی صدور بیانیه توسط نمایندگان ایالات متحده، فرانسه و انگلیس در کنفرانس بازبینی پیمان منع گسترش سلاح اتمی (ان.

پی،تی) درباره برنامه هسته ای ایران، نوشت: انگلیس و فرانسه به جای آنکه دوشادوش مقصر وضعیت فعلی برجام بایستند، باید به متحدشان فشار بیاورند که تصمیمات لازم را برای یک توافق پایدار و قوی اتخاذ کند.

وی افزود: ناکارآمدی تهدید و تحریم پیش از این ثابت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در این بیانیه با تأکید بر این که ایران هرگز نباید به سلاح اتمی دست پیدا کند، گفتند: ما به رسیدگی به بحران اشاعه منطقه ای در هرجایی که رخ دهد، متعهد هستیم .

سه کشور غربی همچنین ابراز تأسف کردند که علی رغم تلاش های دیپلماتیک فشرده، ایران هنوز از فرصت احیای اجرای کامل برجام استفاده نکرده استو از ایران درخواست کردند تا، به اجرای کامل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بازگرد و فوراً با آژانس در رفع سؤالات مرتبط با مواد و فعالیت های هسته ای اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه