مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-02سياسي

جهاد تبیین مهمترین دستور کار بسیج رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان بسیج رسانه و موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار کرد: - عباس محمدیان گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کار های اصلی سازمان بسیج رسانه به شمار می رود در این راستا از تمامی ظرفیت های استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان بسیج رسانه و موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دستور کار های اصلی برای مقابله با هر نوع انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

وی بیان کرد: امروز یک جنگ ترکیبی تما م عیار به کشور ما تحمیل شده است و دشمنان بر اساس برنامه ریزی های گسترده طراحی های عمیقی در حوزه جنگ شناختی و روانی انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم همه ظرفیت های نظام را برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن بسیج کنیم بدون شک در این حوزه شکست خواهیم خورد و این شکست در برخی امور غیرقابل جیران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین دستور کار بسیج رسانه است

جهاد تبیین مهمترین دستور کار بسیج رسانه است