مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-02سياسي

جزییات تشییع پیکر شهید محمدامین کریمیان در بابلسر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر، جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید را در این شهرستان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، محمد بازوند عصر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: باعث افتخار ماست که در تلاقی محرم حسینی، خادمی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدامین کریمیان را انجام می دهیم.

وی افزود: چهار کمیته امنیت، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، پشتیبانی برای استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر بیان کرد: پیکر مطهر شهید را روز شنبه 15 مرداد ساعت 12 از ساری تحویل می گیریم که پیش بینی ما این است تا ساعت 14 در شهرستان بابلسر مستقر باشیم.

  بازوند درباره جزییات مراسم استقبال که به صورت خودرویی در شهرستان بابلسر برگزار می شود، گفت: ساعت 16 استقبال در میدان امیر پازواری، ساعت 16:30 قرائت زیارت عاشورا در روستای سرحمام، ساعت 17 موکب استقبال در روستای کاسگرمحله، ساعت 17:20 استقبال در میربازار، ساعت 17:30 موکب استقبال جنب بانک صادرات بابلسر، ساعت 17:45 استقبال در مسجد جامع هادی شهر، ساعت 18 قرائت زیارت عاشورا در مسجد امام حسین(ع) هادی شهر و در جوار مزار شهدای گمنام، ساعت 18:45 موکب استقبال در بابل پشت بابلسر، ساعت 19 موکب استقبال در میاندشت بابلسر و ساعت 19:15 موکب استقبال در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع پیکر شهید محمدامین کریمیان در بابلسر

جزییات تشییع پیکر شهید محمدامین کریمیان در بابلسر