مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-02سياسي

خوزستان در رتبه دومین استان بیکار کشور / تامین امنیت مطالبه جدی خوزستانی ها از دولت


نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش سطح اشتغال، بسترهای لازم برای ارتقای امنیت هموارتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور است که نرخ بیکاری بالایی دارد.

وی افزود: علی رغم ظرفیت هایی که خوزستان در نفت، صنایع مادر و قطب پتروشیمی ایران دارد، متأسفانه نرخ بیکاری در این استان غیرقابل قبول است و با توجه به ظرفیت های وسیع نفتی در دشت آزادگان و هویزه نرخ بیکاری 37 درصد است.

ساعدی یادآور شد: تمام خوزستانی ها و مجمع نمایندگان خوزستان یکی از مهم ترین چالش های خوزستان را بیکاری می دانند و این مشکل استان را به دولت منتقل می کنند و انتظار داریم دولت به این مسأله به طور جدی ورود کند.

وی با بیان اینکه بیکاری برای جامعه آفت است، خاطرنشان کرد: هر چقدر با بیکاری مبارزه کنیم و سطح اشتغال را بالا ببریم سطح امنیت بالاتر رفته و از بزهکاری و ناامنی ها کاسته می شود.

دولت به وعده اشتغال جوانان عمل کند ساعدی گفت: با توجه به اینکه 10 ماه از عملکرد دولت سیزدهم گذشته، تیم دولت به مشکلات مردم خوزستان واقف هستند و طی سفری که آقای رییسی به خوزستان داشتند، خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در رتبه دومین استان بیکار کشور / تامین امنیت مطالبه جدی خوزستانی ها از دولت

خوزستان در رتبه دومین استان بیکار کشور / تامین امنیت مطالبه جدی خوزستانی ها از دولت