مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-02اقتصادي

خللی در اجرای پروژه ها در استان وجود ندارد


با وجود محدودیت منابع مالی، افزایش هزینه های کالا هیچ خللی در روند اجرای پروژه های گاز رسانی در این استان وجود نداشته است.

- کشاورز سرپرست شرکت گاز استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به رغم مشکلات و چالش های پیش رو اعم از محدودیت منابع مالی، افزایش هزینه های کالا هیچ خللی در روند اجرای پروژه های گاز رسانی در این استان وجود نداشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 990 انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده و در سه ماهه نخست برای گاز رسانی به مناطق روستایی استان 70 کیلومتر شبکه توزیع انجام شده است.

سرپرست شرکت گاز بیان کرد: شرکت گاز ضمن تحقق تمامی تعهدات گاز رسانی نقش مهمی در توسعه هرچه بیشتر در اقصی نقاط استان ایفا کرده است.

کشاورز با بیان این که تا کنون 119 هزار و 588 انشعاب علمک نصب شده است بیان کرد: شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه های مختلف گاز رسانی انجام داده و تا کنون 5 هزار و 424 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در راستای گاز رسانی به شهرها و روستاهای استان در سه ماهه سال جاری تا کنون 80 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و در این مدت برای گاز رسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خللی در اجرای پروژه ها در استان وجود ندارد

خللی در اجرای پروژه ها در استان وجود ندارد