مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:222022-08-03اقتصادي

3 حلقه چاه آب شرب شیروان وارد مدار مصرف شد


سه حلقه چاه جدید با دبی 86 لیتر بر ثانیه برای تامین پایدار آب شرب شهروندان در برخی از مناطق این شهر وارد مدار مصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز شهرام رمضانی، مدیر امور آب و فاضلاب شیروان در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: سه حلقه چاه جدید با دبی 86 لیتر بر ثانیه برای تامین پایدار آب شرب شهروندان در برخی از مناطق این شهر وارد مدار مصرف شد.

وی گفت: دبی تولید چاه های آب شیروان، 295 لیتر بر ثانیه است به دلیل افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف آب آشامیدنی توسط مشترکان در چند هفته اخیر دیگر جوابگوی مصرف نیاز شهروندان نیست.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان افزود: در همین راستا، 2 حلقه چاه آهکی شیرکوه و دره گره زو با دبی مجموع 62 لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه در منطقه خانلق با دبی 24 لیتر بر ثانیه وارد مدار مصرف شد.

وی ادامه داد: 146 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید لوازم لوله و اتصالات، حفر و تجهیز، برق رسانی، لوله گذاری، تجهیز و ساخت اتاقک 2 حلقه چاه شیرکوه و دره گره زو و 12 میلیارد ریال نیز برای چاه خانلق هزینه شد.

رمضانی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: میزان مصرف روزانه آب شهر 420 لیتر بر ثانیه است که توسط چاه ها و سد بارزو تامین می شود و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، تابستان را با قطعی آب مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 حلقه چاه آب شرب شیروان وارد مدار مصرف شد

3 حلقه چاه آب شرب شیروان وارد مدار مصرف شد