مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-03اقتصادي

خسارت اولیه سیل در چهارمحال و بختیاری بیش از 3 هزار میلیارد تومان ارزیابی شد


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در خصوص برآورد خسارت سیل اخیر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 3 تا 4 هزار میلیارد تومان خسارت اولیه به صورت تقریبی ارزیابی شده و همچنان ادامه دارد تا به صورت دقیق اطلاع رسانی و برای رفع خسارت اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران که در خصوص بررسی روند عملیات امداد و نجات سیل اخیر برگزار شده بود، گفت: بارش هایی در هفته گذشته در اکثر نقاط کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد که منجر به وقوع سیلاب های خسارت زا در سراسر کشور و استان گردید.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم این سامانه بارش های آنی با شدت بالا و مدت زمان اندک بود و با توجه به اینکه بارش ها در فصل تابستان و خشکسالی زمین رخ داده بود وضعیت را حاد کرد و نفوذناپذیری خاک در این فصل از سال مزید بر علت شد تا سیل هایی با قدرت بالا اتفاق بیفتد.

کیانی با اشاره به هشدارهای صادره از مدیریت بحران و هواشناسی افزود: بلافاصله پس از صدور هشدارها ضمن ابلاغ به اعضای ستاد و شروع رزمایش امدادی پیش از بارندگی اطلاع رسانی عمومی به خصوص در مناطق عشایری که  در مسیرها و کنار رودخانه های فصلی و دائمی بودند صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت اولیه سیل در چهارمحال و بختیاری بیش از 3 هزار میلیارد تومان ارزیابی شد

خسارت اولیه سیل در چهارمحال و بختیاری بیش از 3 هزار میلیارد تومان ارزیابی شد