مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-03سياسي

رییس تایوان: عقب نشینی نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا که علی غم اعتراض ها و هشدار های چین، شامگاه سه شنبه وارد جزیره تایوان شد، - علی رغم اعتراض ها و هشدار های چین، رییس مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه شنبه وارد تایوان شد و امروز صبح با رییس این جزیره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا که علی غم اعتراض ها و هشدار های چین، شامگاه سه شنبه وارد جزیره تایوان شد، امروز چهارشنبه با تسای اینگ ون ، رییس این جزیره خودمختار، دیدار و گفتگو کرد.

رییس تایوان ضمن قدردانی و تشکر از سفر رییس مجلس نمایندگان آمریکا و هیئت همراه به تایوان و حمایت واشنگتن از این جزیره گفت برای برقراری امنیت در تنگه تایوان و منطقه گسترده تر ایندو-پاسفیک متعهد به کار کردن و همکاری با آمریکاست و تأکید کرد همکاری های اقتصادی و امنیتی با آمریکا را گسترش می دهد.

وی همچنین افزود عملیات نظامی روسیه در اوکراین، امنیت در تنگه تایوان را در کانون توجه جهانی قرار داده و هر گونه تجاوز و تهاجم علیه این جزیره، تأثیری عظیم بر امنیت کل منطقه ایندو-پاسفیک خواهد داشت.

رییس جمهور تایوان در ادامه گفت تایوان هم اکنون با تهدید های نظامی بالا روبروست، اما ما عقب نشینی نمی کنیم و توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس تایوان: عقب نشینی نمی کنیم

رییس تایوان: عقب نشینی نمی کنیم