مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-03سياسي

دعوت دفتر تحکیم وحدت از مردم و جریانات سیاسی عراق به تشکیل یک دولت فراگیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق طی نامه ای خطاب به مردم، جریانات سیاسی این کشور و طرفداران و حامیان جریان صدر آورده است: - دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای مردم و جریانات سیاسی عراق و طرفداران جریان صدر را به حفظ آرامش و تشکیل یک دولت فراگیر دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق طی نامه ای خطاب به مردم، جریانات سیاسی این کشور و طرفداران و حامیان جریان صدر آورده است: امیدواریم ملت عراق، در آرامش کامل به یک دولت فراگیر با حضور تمام جریانات سیاسی دست پیدا کرده و تمام نیرو های کشور های متخاصم را از خاک خود اخراج کند.

متن این نامه به شرح زیر است:همانگونه که مستحضرید، ملت عراق در شرایط حساس تاریخی قرار دارد و باید تصمیمات مهمی جهت حفظ وحدت و انسجام خود، برای مقابله با دشمن استکباری و استعمارگر بگیرد.

دشمن تمام توان خود را گذاشته است، تا این کشور را تجزیه کند.

فی المثل در سال های اخیر، داعش را خلق کردند، تا به این هدف برسند؛ لذا ما، اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) چند نکته مهم، خطاب به برادران و خواهران عزیزمان در ملت عراق و جریانات سیاسی آن عرض می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دفتر تحکیم وحدت از مردم و جریانات سیاسی عراق به تشکیل یک دولت فراگیر

دعوت دفتر تحکیم وحدت از مردم و جریانات سیاسی عراق به تشکیل یک دولت فراگیر