مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-03اقتصادي

بخشنامه بانک مرکزی درباره چک های ثبت نشده در سامانه صیاد


مشتریان بانکی برای انجام استعلام و تایید دریافت چک می توانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک بانک ها، برنامک های موبایلی حوزه پرداخت، سامانه پیامکی 4040701701، - مشتریان بانکی برای انجام استعلام و تایید دریافت چک می توانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک بانک ها، برنامک های موبایلی حوزه پرداخت، سامانه پیامکی 4040701701، خودپردازها و کیوسک های بانکی و شعب بانک های عامل اقدام کنند.

ذینفعان چک می توانند از این پس اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد را در قبال چک های ثبت نشده در این سامانه از شعب بانک ها درخواست کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی، این بانک با صدور بخشنامه ای شعب شبکه بانکی را مکلف به صدور اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد کرد.

در بخشنامه شماره 117533 مورخ 1401.

5.

11 بانک مرکزی امده است؛ این اعلامیه بدون درج کد رهگیری و در قالب و شکلی متمایز از گواهی نامه های مرسوم عدم پرداخت چک است و صرفاً مؤید و متضمن عدم امکان اقدام بر روی چک به دلیل ثبت نشدن چک در سامانه صیاد است.

گفتنی است تسویه چک های جدید که از ابتدای سال 1400 در اختیار مشتریان بانکی قرار می گیرد براساس استعلام از سامانه صیاد و در صورت ثبت اطلاعات مبلغ، تاریخ و ذینفع چک و تطابق آن با برگ چک امکان پذیر است و در صورت عدم ثبت مالکیت چک در سامانه صیاد، این چک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه بانک مرکزی درباره چک های ثبت نشده در سامانه صیاد

بخشنامه بانک مرکزی درباره چک های ثبت نشده در سامانه صیاد