مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-03سياسي

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»


استاندار گلستان دستور داد بر اساس مصوبه شورای تامین استان هرچه سریعتر 60 آب بندان غیرمجاز بستر رودخانه «گرگانرود» تخریب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان اظهار کرد: شناسایی و ارتفاء ایمنی سازه های خطرساز و خطرناک توسط فرمانداران و سازمان های مرتبط انجام شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه ها و فرمانداران انتظار است همانند هفته گذشته برای هفته آینده نیز آمادگی حفظ شود چون همچنان در وضعیت نارنجی پیش بینی هواشناسی هستیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت تامین رادار هواشناسی در استان گلستان 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده  و اداره کل هواشناسی گلستان برای تخصیص اعتبار باید تلاش و پیگیری کند.

زنگانه خاطرنشان کرد: دستگاه ها تا 31 شهریور ماه فرصت دارند اعتبارات مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان را جذب کنند.

وی افزود: ارزیابی و بازمهندسی سیستم پیش هشدار سیل باید اقدامات اساسی و عاجل انجام شود و بر اساس کارشناسی انجام شده با اجرای این سیستم موثرترین پیشگیری از خسارات سیل انجام خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: این سیستم به صورت مردمی در استان گلستان اجرا شده و در این سیستم و فرآیند پیش هشدار تمامی افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»