مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-03سياسي

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان اظهار کرد: شناسایی و ارتفاء ایمنی سازه های خطرساز و خطرناک توسط فرمانداران و سازمان های مرتبط انجام شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه ها و فرمانداران انتظار است همانند هفته گذشته برای هفته آینده نیز آمادگی حفظ شود چون همچنان در وضعیت نارنجی پیش بینی هواشناسی هستیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت تامین رادار هواشناسی در استان گلستان 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده  و اداره کل هواشناسی گلستان برای تخصیص اعتبار باید تلاش و پیگیری کند.

زنگانه خاطرنشان کرد: دستگاه ها تا 31 شهریور ماه فرصت دارند اعتبارات مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان را جذب کنند.

وی افزود: ارزیابی و بازمهندسی سیستم پیش هشدار سیل باید اقدامات اساسی و عاجل انجام شود و بر اساس کارشناسی انجام شده با اجرای این سیستم موثرترین پیشگیری از خسارات سیل انجام خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: این سیستم به صورت مردمی در استان گلستان اجرا شده و در این سیستم و فرآیند پیش هشدار تمامی افراد بومی توجیه شده و آموزش دیدند و می دانند چگونه به مردم هشدار دهند و چه اقداماتی برای پیشگیری از خسارات جانی سیل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»

دستور ویژه استاندار برای تخریب آب بندان های غیرمجاز بستر «گرگانرود»