مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-03سياسي

نصراللهی: استفاده نادرست از ظرفیت رسانه ها تهدید بزرگ برای امنیت ملی است


رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه گفت: استفاده ناکافی، سنتی و نادرست از ظرفیت رسانه های داخلی تهدید بزرگ برای امنیت ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اکبر نصراللهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در جمع فرماندهان فراجا مازندران در ساری هشدار داد: استفاده ناکافی،سنتی و نادرست از ظرفیت های رسانه های داخلی، تهدید بزرگ برای امنیت ملی است.

   نصراللهی گفت: آنچه که تاکنون امنیت کشور را به خطر انداخته است بی توجهی یا توجه ناکافی مسوولان به نقش رسانه ها در جهاد تبیین و ندیدن و نخواستن آنها بوده است.

نویسنده کتاب مدیریت پوشش اخبار بحران در رسانه های حرفه ای در سخنرانی خود با عنوان نقش سواد رسانه ای در کنشگری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای افزود: نداشتن روایت اول و جامع و تاخیر در شروع و تعجیل در پایان در موضوعات مهم و راهبردی مورد نیاز مردم ، عملا رسانه های داخلی را در قبال رسانه های خارجی و غیرمسئول، غیربازدارنده و کم تاثیر کرده است.

وی گفت: اتخاذ رویکردهای کمی، رویدادی، سنتی و راهبردهای انکار ، سکوت و انفعالی در پوشش وقایع مهم داخلی برای رسانه های غیرمسئول و معاند فرصت ساز و برای کشور فرصت سوز و اعتمادزدا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصراللهی: استفاده نادرست از ظرفیت رسانه ها تهدید بزرگ برای امنیت ملی است

نصراللهی: استفاده نادرست از ظرفیت رسانه ها تهدید بزرگ برای امنیت ملی است