موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-03سياسي

10 دستاورد دولت رییسی بدون برجام و FATF/ آیا اصلاح طلبان و جریان غربگرا از مردم عذرخواهی می کنند؟


فصل مشترک اظهارات و موضعگیری های برخی دولتمردان و فعالین اصلاح طلب در دولت قبل این بود که هیچ اقدام مثبتی در کشور رخ نخواهد داد مگر اینکه برجام احیا شده و ایران به عضویت FATF درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سایت خبری تحلیلی مشرق نوشت: در دولت قبل مباحثی از جمله برجام و FATF به دفعات از سوی برخی دولتمردان و فعالین و رسانه های اصلاح طلب تکرار می شد.

فصل مشترک این اظهارات و موضعگیری ها این بود که هیچ اقدام مثبتی در کشور رخ نخواهد داد مگر اینکه برجام احیا شده و ایران به عضویت FATF درآید.

این ادعا در بزنگاه های حساس از جمله واکسیناسیون کرونا به صورت گسترده مطرح شده و به آن ضریب داده می شد.

اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم و تغییر ریل گذاری دولت در سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد شاهد هستیم که این ادعا روز به روز بیشتر بی اعتبار می شود.

در ادامه به 10 دستاورد دولت رییسی بدون برجام و FATF اشاره می کنیم: 1: یکی از مهمترین مصادیق اقدامات مثبت دولت سیزدهم بدون برجام و FATF، مربوط به واکسیناسیون سراسری کرونا و کارنامه مثبت دولت در این خصوص است.

در دولت قبل رییس جمهور گفته بود واکسن کرونا سوهان قم نیست که فراوان باشد !؛ علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی نیز در اظهارنظری گفته بود: نپیوستن ایران به FATF علت ناتوانی در خرید واکسن کرونا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دستاورد دولت رییسی بدون برجام و FATF/ آیا اصلاح طلبان و جریان غربگرا از مردم عذرخواهی می کنند؟

10 دستاورد دولت رییسی بدون برجام و FATF/ آیا اصلاح طلبان و جریان غربگرا از مردم عذرخواهی می کنند؟