مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-03پزشكي

افزایش 60 درصدی بیماران بستری مبتلا به کووید-19 در همدان


فاطمه ترکمان اسدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس با اشاره به پیک هفتم کویید 19 در همدان اظهارکرد: متاسفانه در حال حاضر شهرستانهای رزن، درگزین و کبودراهنگ به رنگ قرمز و شهرستان های همدان و فامنین به رنگ نارنجی کرونایی درآمدند.

 وی بیان کرد: در این شرایط با افزایش موارد ابتلا و مراجعین و بستری ها را شاهد هستیم، به نحوی که هفته گذشته نسبت به هفته قبل افزایش 53.

5 درصدی مراجعین اورژانس بیمارستان ها را داشتیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به افزایش 60 درصدی بیماران بستری مبتلا به کووید-19 در استان اشاره کرد و  افزود: متاسفانه به تبع این افزاش موارد ابتلا، بالارفتن موارد مرگ را شاهد هستیم در حالی که طی هفته های قبل مرگ و میر به خصوص در اردیبهشت و خرداد ماه به صفر رسیده بود.

 وی با بیان اینکه باید بدانیم همچنان کووید وجود دارد و هنوز ریشه کن و حذف نشده و در متن حوادث و بی خیالی ما ممکن است پیک مجددی را دامن بزند عنوان کرد: تجربه 30 ماه و هفت پیک کرونا در دنیا نشان دهنده آن است که هیچ محقق و اپیدمیولوژیستی این قدرت را ندارد و یا هیچ مرجعی به ما نمی تواند بگوید که بالاخره سرنوشت ویروس کرونا چه خواهد شد و چند پیک خواهیم داست و با چه جهشی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی بیماران بستری مبتلا به کووید-19 در همدان

افزایش 60 درصدی بیماران بستری مبتلا به کووید-19 در همدان