مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-03سياسي

حمله روزنامه دولت به ذوالنوری: کارنامه دولت قابل افتخار است


مردم با هوشیاری متوجه هستند که چه کسانی روی تردمیل بیهوده می دوند و حتی مشغول حاشیه سازی هستند و چه کسانی اقدامات رو به جلو و جهشی برای کشور رقم زده اند.

- حمله روزنامه دولت به ذوالنوری: کارنامه دولت قابل افتخار است مردم با هوشیاری متوجه هستند که چه کسانی روی تردمیل بیهوده می دوند و حتی مشغول حاشیه سازی هستند و چه کسانی اقدامات رو به جلو و جهشی برای کشور رقم زده اند.

روزنامه ایران در گزارشی به اظهارات مجتبی ذوالنوری در صحن علنی دیروز سه شنبه 11 مرداد ماه مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و نوشت:مجتبی ذوالنوری در صحن علنی دیروز سه شنبه 11 مرداد ماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود سخنانی گفت که فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارد.

این نماینده مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: تحرک، روحیه انقلابی و منش شما موجب تشکر است، اما امروز حرکت دولت مانند حرکت کسی است که روی تردمیل می دود و مسافتی طی نمی شود؛ امروز نقطه (الف) و (ب) شما کجاست که ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده یا خیر؟ آقای رییس جمهور! یک چهارم فرصت خدمت شما گذشت آیا یک چهارم اهدافی که باید طی کنید وصول شده است و به آن رسیده اید؟ فرصت ها مانند ابر می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله روزنامه دولت به ذوالنوری: کارنامه دولت قابل افتخار است

حمله روزنامه دولت به ذوالنوری: کارنامه دولت قابل افتخار است