مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-03سياسي

اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی


مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام از اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی خبر داد و گفت: این طرح به شکل استانی برگزار می شود که ابعاد مختلفی را پیگیری می کنند و خروجی این کار دانشجو توانمند منسجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در نشست خبری طرح حامیم حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام گفت: با شروع شدن کرونا و وارد شدن به فضای مجازی آسیب هایی به شکل ناخود آگاه به مجموعه های فرهنگی وارد شد.

وی افزود: آسیب هایی برای قشر فرهنگی و دانشجوهای کنشگر ایجاد شده و با توجه به هجمه های زیاد و نابرابر که دشمنان در فضای مجازی دارند برگزاری دوره های توانمند سازی را می طلبد.

  مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری بیان کرد: عدم یکپارچگی و جزیره ای عمل کردن بچه های فرهنگی را دچار سرخوردگی کرده از این جهت طرح حامیم با حمایت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه ریزی شد و اهدافی را دنبال می کند و ایجاد امید از جمله این اهداف است و مخاطبان ما کنشگر های فرهنگی هستند که در طول سال با آن ها تعامل برقرار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد بیان کرد: طراحی این دوره ها هم موجب تمرینی برای هم گرایی کنشگران فرهنگی است و هم موجب خود باوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی

اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی