مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-03حوادث

معاون استاندار تهران: تخلیه سیلاب از منازل روستای مزداران درحال انجام است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اهمیت پاکسازی منازل و درختان از سیلاب پس از آزادسازی مسیرهای آسیب دیده از سیل گفت: تعداد جانباختگان سیل روستای مزداران به 15 نفر و مفقود شدگان به یک نفر رسیده است.

- سیدعباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در منطقه سیل زده مزداران فیروزکوه اظهار کرد: سیل چند نقطه از استان تهران را در برگرفت و تعدادی از شهرستان ها را درگیر کرد که بیشترین آسیب ها به امامزاده داوود(ع)، شهرستان های فیروزکوه و دماوند وارد شد.

وی گفت: روستای مزداران شهرستان فیروزکوه و روستاهای اطراف و دهستان حبله رود بر اثر سیل حادثه دیدند و مسیر از ساعات اولیه بسته شد و نیروهای امدادی به صورت پیاده در روستاها مستقر شدند.

معاون سیاسی استانداری تهران ادامه داد: باتوجه به اینکه بخشی از مسیر راه آهن نیز بسته شده بود با هماهنگی های به عمل آمده مسیر بازگشایی و قطارهایی جهت خروج مردم از منطقه تدارک دیده شد و با بازگشایی جاده به روستاها جهت کمک رسانی وارد شدیم.

وی افزود: به دستور استاندار تهران، فرمانداران و معاونین، شهرداران، بخشداران و دهیاران شهرستان هایی که با سیل درگیر نشده بودند، با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داشتند به منطقه آمده و طبق زمان بندی، برنامه ریزی و منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: تخلیه سیلاب از منازل روستای مزداران درحال انجام است

معاون استاندار تهران: تخلیه سیلاب از منازل روستای مزداران درحال انجام است