مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-03سياسي

لزوم تمرکز شهرداری ارومیه بر آسفالت خیابان های شهر


عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل گفت:متاسفانه بدلیل کم کاریهای صورت گرفته در سالیان گذشته وضعیت آسفالت بسیاری از خیابانها و معابر اصلی ارومیه خراب است که همین امر موجب نارضایتی مردم را نیز فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، علی مصطفی زاده با بیان اینکه طی دو ماه گذشته نزدیک به 150 هزار مترمربع از سطح خیابان ها و معابر مناطق دو و سه  توسط شهرداری ارومیه آسفالت شده است، اظهار کرد: متاسفانه بدلیل کم کاریهای صورت گرفته در سالیان گذشته وضعیت آسفالت بسیاری از خیابانها و معابر اصلی ارومیه خراب است که همین امر موجب نارضایتی مردم را نیز فراهم آورده است.

وی با اعلام اینکه جداول و آسفالت برخی از خیابانها و معابر اصلی و فرعی ارومیه طی بیست سال گذشته تعویض نشده است، افزود: با تاکیدات و حمایت های شورای شهر و تلاش شهردار ارومیه تا پایان فصل کاری امسال تعویض جداول و آسفالت رویه تعداد قابل توجهی از خیابان های شهر توسط شهرداری انجام خواهد پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل گفت:  اعضای شورای شهر با همراهی شهردار، مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه در تلاشند تا چند طرح بزرگ نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز شهرداری ارومیه بر آسفالت خیابان های شهر

لزوم تمرکز شهرداری ارومیه بر آسفالت خیابان های شهر