مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-03اقتصادي

پرداخت 600 میلیارد تومان تهسیلات اشتغالزایی در کردستان


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان گفت: 600 میلیارد تومان تهسیلات از محل اعتبارات تبصره 18 به 700 طرح در کردستان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: تعهدات اشتغالزایی استان در سال 1401 بسیار بالاست.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه اقدامات انجام شده از سوی ادارات و بانک ها مناسب؛ اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات تبصره 18 و 16 باید منتج به ایجاد اشتغال شود.

وی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات مشاغل خانگی در سالجاری هم گفت: 70 درصد از این اعتبارات باید شهرستانی توزیع و 30 درصد باقیمانده به صورت متمرکز باشد.

وی افزود: توزیع این اعتبارات بر مبنای سه آیتم جمعیت، میزان تحقق جذب در سال گذشته و تعیین محل مناسب برای عرضه دائمی تولیدات مشاغل خانگی، به شهرستان ها تخصیص می یابد.

حسینی با اشاره به اینکه کردستان در پرداخت اعتبارات تبصره 18 با پرداخت 600 میلیارد تومان تسهیلات به 700 طرح رتبه 6 کشوری را کسب کرده است، گفت: هزار و 800 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار استان قرار گرفته که توزیع درست آن نیازمند مدیریت درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 600 میلیارد تومان تهسیلات اشتغالزایی در کردستان

پرداخت 600 میلیارد تومان تهسیلات اشتغالزایی در کردستان