مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-03سياسي

15 المان موضوعی در زنجان جانمایی شد


سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان گفت: در همین راستا 15 المان موضوعی محرم در سطح شهر جانمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنجان شهر شور و شعور حسینی در محرم امسال حال و هوای دیگری دارد.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امسال شهرداری زنجان با همت مضاعفی توسط عوامل خود به استقبال ماه عزای سیدالشهدا (ع) رفته و اقدامات ارزشمندی در فضاسازی محرم داشته است، گفت: در همین راستا 15 المان موضوعی محرم در سطح شهر جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه برای فضاسازی تعدادی از استندها و عرشه پل ها در سطح شهر مزین به محتوای عاشورایی شده است، گفت: همچنین 2 اَبَر پرچم عزای حسینی در اتوبان 22 بهمن (در بلوار اشراق و پل مدیریت) به اهتزاز درآمده است.

فیلو گفت: به مناسبت ماه محرم آبنمای میادین بسیج، انقلاب و جهاد توسط عوامل شهرداری منطقه 4 و 3 نورپردازی شده و برنگ سرخ درآمده و 15 هزار متر ریسه پارچه ای در سطح چهار منطقه و جمعا 300 عدد پرچم عمودی یک در 4 متر در معابر شهر شور و شعور حسینی نصب شده است.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با بیان اینکه پرچم های عرضی 8 متر در 75 سانتی متری به تعداد 40 عدد در معابر اصلی خیابان های سعدی و امام نصب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 المان موضوعی در زنجان جانمایی شد

15 المان موضوعی در زنجان جانمایی شد