مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-03ورزشي

نخستین حضور دانشجویان نیروهای مسلح در المپیک ورزشی دانشجویان نظامی جهان


امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی از حضور دانشجویان نیروهای مسلح در سومین دوره المپیک ورزشی دانشجویان نظامی جهان برای اولین بار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه (12 مرداد) در کشورمان به سومین دوره المپیک ورزشی دانشجویان نظامی جهان برگزار شد، اظهار داشت: سومین دوره مسابقات دانشجویان جهان به میزبانی کشور روسیه در سن پترزبورگ روسیه آغاز می شود.

  وی ادامه داد: این مسابقات در 7 رشته برگزار می شود که تیم های دانشجویان نظامی دانشگاه های افسری جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار به صورت یک کاروان در 6 رشته از این رشته ها در کاروان حضرت قاسم(ع) شرکت می کنند.

رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: تیم های کشورمان در رشته های والیبال، پنج گانه نظامی، جهت یابی، تیراندازی تفنگ و تپانچه، شنا و دوومیدانی حضور خواهند یافت.

وی افزود: در مجموع 76 نفر به این مسابقات اعزام شدند که 53 نفر ورزشکار و مابقی به عنوان تیم پشتیبانی اعزام شدند.

فولادی بیان داشت: دانشجویان ما از آذر ماه 1400 در اردوی آمادگی حضور پیدا کردند و بیش از 3 هزار دانشجو در مسابقات انتخابی شرکت کردند و نفرات تیم ها از بین این تیم ها انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حضور دانشجویان نیروهای مسلح در المپیک ورزشی دانشجویان نظامی جهان

نخستین حضور دانشجویان نیروهای مسلح در المپیک ورزشی دانشجویان نظامی جهان