مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-03سياسي

استفاده از ماسک در ادارات گچساران/تزریق بیش از 202 هزاردوز واکسن کرونا


با توجه به شیوع کرونا در موج هفتم،کارمندان دستگاه های اجرایی این شهرستان باید از ماسک  کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان اظهار کرد: عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان در جامعه زباد شده و باید زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کاملا جدی گرفته شود.

   وی بیان کرد: شهروندان برای تکمیل دوز واکسناسیون خود اقدام کنند چون چاره ای جز واکسیناسیون برای مقابله با کرونا وجود ندارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: از همه شهروندان تقاضا می شود که روند چهار دز واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا شاهد کاهش شیوع بیماری شویم.

دیهیم خوب عنوان کرد: برگزاری مراسمات ماه محرم ترجیحا در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک امکانپذیر  است.

وی گفت:استفاده از ماسک بعد از تزریق واکسن کرونا در گچساران کمرنگ شده، در تمامی اماکن این شهرستان استفاده از ماسک الزامی است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد:رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری در آیین های عزاداری ضروری است.

دیهیم خوب بیان کرد:  وضعیت شیوع کرونا بسیار شکننده و ناپایدار بوده، و درصورتی که شهروندان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در مراسمان عزاداری ماه محرم را جدی نگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک در ادارات گچساران/تزریق بیش از 202 هزاردوز واکسن کرونا

استفاده از ماسک در ادارات گچساران/تزریق بیش از 202 هزاردوز واکسن کرونا