مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-03بين الملل

کمال خرازی: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است


رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است، گفت: عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده روز سه شنبه 11 مرداد ماه با سیدکمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و گفت وگو کرد.

خرازی در این دیداربا بیان این که رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و اینکه سازمان ملل آن رژیم را آپارتاید خوانده است، از نظر بین المللی اهمیت فراوانی دارد، گفت: قانون طبیعت این است که سرنوشت رژیم های آپارتاید به فروپاشی بینجامد.

رییس شورای راهبردی روابط خارجی حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین را بخشی از راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است و اگر خودتان را جای صهیونیست ها قرار دهید، متوجه می شوید که چقدر نگران بقای خود هستند.

خرازی با تأکید بر افزایش روزافزون قدرت جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه گفت: آنچه امروز تحت عنوان عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شنیده می شود، صرفا علنی شدن روابط غیرعلنی آن کشورها با رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال خرازی: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است

کمال خرازی: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است