مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-03اجتماعي

مونسون، روزانه به هرمزگان خسارت می زند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: باران ناشی از فعالیت سامانه بارشی مونسون به صورت روزانه به این استان خسارت وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: ساکنان شهرستان های حاجی آباد و بشاگرد در شب گذشته شاهد بارش های سامانه مونسون بودند.

وی ادامه داد: این بارش ها در شمال هرمزگان (حاجی آباد) موجب طغیان رودخانه و ورود سیل ناشی از آن به حریم یک روستای و آسیب به بخش کشاورزی آن شد که کارشناسان جهادکشاورزی درحال بررسی میزان خسارت ها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: این بارش ها خسارت های فراوانی هم به نخلستان های شهرستان حاجی آباد وارد و نخلداران را دچار مشکل کرده است.

حسن زاده یادآور شد: میزان خسارت های وارده را با توجه به خسارت هایی که روزانه توسط سامانه بارشی مونسون اقیانوس هند به این استان در حوزه زیرساخت ها و بخش کشاورزی وارد می کند درحال حاضر نمی توان بیان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ابراز داشت: پس از پایان بارش های این سامانه که به احتمال فراوان ظرف یک تا 2 روز آینده خواهد بود می توان برآورد ریالی خسارت های وارده را اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: این استان به طور معمول در تابستان ها شاهد بارندگی در مناطق کوهستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسون، روزانه به هرمزگان خسارت می زند

مونسون، روزانه به هرمزگان خسارت می زند