مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-03اجتماعي

600 کیلومتر از جاده های شهرستان اردبیل خط کشی شد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل از خط کشی 600 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام خیاوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بزرگراه اردبیل - مغان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه ها 600 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل در 4 ماهه گذشته تجدید خط کشی شده است.

وی با بیان این که راهداران پرتلاش در مدت یادشده 15 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل را روکش آسفالت کرده اند، افزود: در مدت یادشده 12هزار مترمربع عملیات لکه گیری و رفع چاله انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل با اشاره به این که هموارسازی راه های روستایی در جهت تسهیل در رفت وآمد آن ها از اولویت های مهم راهداری است، تصریح کرد: در 4 ماهه گذشته 2هزار کیلومتر از حریم راه های شنی و خاکی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.

خیاوی از اصلاح و رفع 220 کیلومتر از افتادگی شانه راه خبر داد و بیان کرد: در مدت یادشده راهداران در دماغه ها و نقاط پر برخورد بیش از هزار عدد دپوی خاکی ایجاد و استوانه ایمنی نصب کرده اند.

شناسایی 235 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اردبیل وی با اشاره به شناسایی و قلع و قمع 235 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کیلومتر از جاده های شهرستان اردبیل خط کشی شد

600 کیلومتر از جاده های شهرستان اردبیل خط کشی شد