مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-03فرهنگي

انتشار فراخوان دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار


فراخوان دومین فصل وارد فرهنگی و هنری به دبیری عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالله مرتضوی مدیرکل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران اعلام کرد: این اداره کل ضمن ارج نهادن به تلاش های شایسته هنرمندان و نویسندگان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت، فراخوان دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار را منتشر و از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت کرده است تا برای شرکت در این فصل واره آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.

دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار که از 27 مهر لغایت 4 آبان سال جاری برگزار می شود دارای بخش های سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی و صحنه ای، قصه گویی، موشن گرافی، کمیک موشن، انیمیشن، طراحی پوستر و عکس است.

ایثار و ایثارگری در طول تاریخ ایران ، شهدا و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، مدافع امنیت و … ، ایثار و شهادت در فرهنگ عاشورایی و رضوی ، ایثار روستاییان و عشایر کشور ، ایثار کادر درمان، آتش نشان ها ، ایثار در قرآن کریم ، شهدای مسجد و ایثار اجتماعی موضوعات این دوره از فصل واره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار

انتشار فراخوان دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار