مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-03اقتصادي

متن طرح استفساریه پرداخت حق بیمه رانندگان خودروهای سنگین


طرح استفساریه مربوط به پرداخت حق بیمه رانندگان سنگین جاده ای منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح استفساریه مربوط به پرداخت حق بیمه رانندگان سنگین جاده ای منتشر شد.

متن کامل طرح استفساریه به شرح زیر است.

طرح استفساریه ماده (38) قانون تأمین اجتماعی موضوع استفساریه: آیا قراردادهای حمل و نقل فرآورده های نفتی یا ناوگان جاده ای که کارکنان مقاطعه کار و مقاطعه کاران فرعی آن قراردادها همگی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و طبق قانون، این رانندگان مکلف شده اند خود را بیمه اجتماعی رانندگان نمایند.

(بیمه های اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری) و رانندگان مذکور هیچ کمک راننده و یا کارمندی ندارند و صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگی و صدور بارنامه و مجوز حمل بار برای این رانندگان طبق قانون منوط به پرداخت حق بیمه رانندگان شده است.

مشمول حکم ماده (38) قانون تأمین اجتماعی می شود؟ پاسخ: خیر، قراردادهای حمل و نقل فرآورده های نفتی یا ناوگان جاده ای که کارکنان مقاطعه کار و مقاطعه کاران فرعی آن قراردادها همگی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و طبق قانون، این رانندگان مکلف شده اند خود را بیمه اجتماعی رانندگان نمایند (بیمه های اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری) و رانندگان مذکور هیچ کمک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح استفساریه پرداخت حق بیمه رانندگان خودروهای سنگین

متن طرح استفساریه پرداخت حق بیمه رانندگان خودروهای سنگین