مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-03اقتصادي

ضرر و زیان هتل ها جبران نشده است/ گلایه از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز


شهرام شیروانی نایب رییس جامعه هتلداران کشور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شرایط هتل ها در تیرماه به نسبت خوب بود اما به نسبت استان های غرب کشور ایده آل نبودیم، اظهار کرد: با این وجود وضعیت نسبت به سال گذشته بهتر بود اما در دهه نخست محرم باز به حالت رکود قبل برگشتیم.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست تابستان نیز سطح اشغال به صد درصد نرسید اما بهتر از دو سال قبل بود ادامه داد: هتل هایی نیز بودند در همان زمان نیز نتوانستند رونق گذشته را داشته باشند.

نایب رییس جامعه هتلداران کشور ضمن گلایه از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجار تصریح کرد: بیش از هزار خانه مسافر در همدان است که با وجود اینکه مسوولان نیز تاکید بر جمع آوری آنها دارند اما متاسفانه اتفاقی نیفتاده است.

وی با تاکید اگر شرایط اینگونه ادامه یابد یقینا هتل ها به تعطیلی کشیده خواهند شد، گفت: باید زودتر فکری برای خانه مسافرها شود تا هتل ها نیز بتوانند ادامه حیات داشته باشند.

شیروانی با بیان اینکه هنوز ضرر و زیان های سه ساله هتل ها جبران نشده است بیان کرد: اینکه طی چند روز خسارت ها جبران شود، امکان پذیر نیست ولی امیدواریم با همکاری استان و سفر دولت و تاکید وزیر گردشگری مبلغی برای تبلیغات استان اختصاص یابد تا شاهد حضور گردشگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر و زیان هتل ها جبران نشده است/ گلایه از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز

ضرر و زیان هتل ها جبران نشده است/ گلایه از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز