مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-03فرهنگي

هزار میلیارد برای چادر چرا؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور و مسؤول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه شب گذشته عیار شبکه افق با بیان اینکه یک چادر حریر خوب باید تا 2000 تاب باشد یعنی تابش چادر بالا برود، - سید مجید امامی با موضوع اقتصاد مد و لباس در برنامه عیار شبکه افق سه ‎شنبه شب شرکت کرد.

وی در این برنامه در مورد تولیدات داخلی چادر و بحث اقتصاد مد و لباس به خصوص در حوزه حجاب به سوالات مجری این برنامه پاسخ گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور و مسؤول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه شب گذشته عیار شبکه افق با بیان اینکه یک چادر حریر خوب باید تا 2000 تاب باشد یعنی تابش چادر بالا برود، بر استاندارد سازی چادر در ایران تاکید کرد.

امامی گفت: بسیاری از کارخانه ‎داران به ما می ‎گویند: بحث تولید چادر را به ما بدهید اما ما تا مطمئن نشویم تولیدات چادر استاندارد لازم را ندارد اقدام نمی کنیم.

دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور گفت: تسهیلات هزار میلیارد تومانی برای تولید چادر تخصیص داده شده ‎است و پرداخت شده، ما عملا دو یا سه کارخانه داریم که به ما چادر می دهند و معروف ‎ترینش هم مردم می شناسند، که اتفاقا آن کارخانه تولید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد برای چادر چرا؟

هزار میلیارد برای چادر چرا؟