مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-03اقتصادي

وضعیت «آب» مناطق سیل زده پایدار است / اتمام تعمیر شبکه های آب آسیب دیده در زمان کوتاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه بارشی مونسون با چاشنی گرمایش زمین و تغییر اقلیم، امسال به شکل کم سابقه ای موجب بارش های سهمگین در قسمت های وسیعی از نیمه جنوبی، - وضعیت آب مناطق سیل زده پایدار است / اتمام تعمیر شبکه های آب آسیب دیده در زمان کوتاه گزارش مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب استان های درگیر سیل حاکی از پایداری وضعیت تامین آب شرب این مناطق بوده و به گفته آن ها تعمیر بسیاری از شبکه های آب شرب در زمان بسیار کوتاهی به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه بارشی مونسون با چاشنی گرمایش زمین و تغییر اقلیم، امسال به شکل کم سابقه ای موجب بارش های سهمگین در قسمت های وسیعی از نیمه جنوبی، مرکزی و حتی بخشی هایی از شمال کشور شده است.

شبکه های آبرسانی شهری و روستایی از جمله مهم ترین بخش هایی است که در جریان این بارش ها و وقوع سیلاب های سهمگین دچار حادثه شدند و وضعیت به وجود آمده شرکت های آب و فاضلاب را بر آن داشت تا در همکاری جمعی در استان های مختلف با نیرو های عملیاتی خود حاضر شده و ضمن بازسازی شبکه های آب رسانی در سریع ترین زمان ممکن، این شبکه ها را پایدار سازند.

پایداری آبرسانی در استان اصفهاناز روز پنجشنبه و از زمان آغاز وقوع سیل از جنوب شرق استان اصفهان و شهرستان کوهپایه، نیرو های عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت «آب» مناطق سیل زده پایدار است / اتمام تعمیر شبکه های آب آسیب دیده در زمان کوتاه

وضعیت «آب» مناطق سیل زده پایدار است / اتمام تعمیر شبکه های آب آسیب دیده در زمان کوتاه