مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-03سياسي

استاندار البرز: انتزاع فردیس و کرج عادلانه محقق شود


سرانه های شهرستان فردیس با جمعیت تناسبی ندارد و در این راستا با ضعف ملموسی مواجه است؛ در گام اول انتزاع فردیس و کرج به صورت کامل محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در دومین جلسه بررسی موضوعات و مسائل شهرستان فردیس پیرامون انتزاع از شهرستان کرج، استقرار ادارات و ارتقا زیرساخت ها و سرانه های حوزه های مختلف که روز چهارشنبه در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود: بر این باور هستیم که انتزاع کامل فردیس باید بر اساس مصوبات و چارچوب های قانونی قبل محقق شود و اگر ضرورتی برای تغییر باشد با محوریت عدالت و رضایتمندی مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: این شهرستان در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش با کمبودهای جدی مواجه است از این رو طی تعاملی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری فردیس و همچنین آموزش و پرورش و خیرین درصدد هستیم که ساخت مدارس را در این شهرستان آغاز کنیم.

عبداللهی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته دو پروژه بزرگ بیمارستانی نیز در فردیس در حال تکمیل است که انتظار می رود تا پایان سال حدود 700 تخت بیمارستانی به شبکه بهداشت و درمان استان اضافه شود.

وی افزود: با تمام توان و طی جلسات و بازدیدهای میدانی درصدد هستیم در مدت زمانی منطقی، مشکلات و موانع شهرستان فردیس را حل کنیم و موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: انتزاع فردیس و کرج عادلانه محقق شود

استاندار البرز: انتزاع فردیس و کرج عادلانه محقق شود