مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-03دانش

مافیا و کاسبی های قبل و بعد از کنکور


دلالان یا همان مافیای کنکور ماه ها قبل از این آزمون با تبلیغات گسترده داوطلبان را به سمت کلاس های تست و مشاوره های قبل کنکور جذب می کنند و بلافاصله پس از اتمام کنکور تغییر مسیر داده و تبلیغات خود را به سمت انتخاب رشته درست و مناسب هدایت می کنند.

- این روزها اعلام نتایج و انتخاب رشته دغدغه بسیاری از خانواده ها شده است و با توجه به اینکه قبولی فرزندانشان در رشته ای مناسب بخشی از آینده آن ها را رقم می زند بازار مشاوران کنکور نیز بسیار داغ شده، از این رو سراغ یکی از عوامل موثر در کنکور رفتیم و در این باره با وی گفتگو کردیم.

عضو هیات علمی دانشگاه تربت حیدریه گفت: متاسفانه سال هاست که برخی افراد سودجو و بی اطلاع قبل و بعد از کنکور سراسری کاسبی های سوری راه انداخته اند که چیزی جز سرکیسه کردن داوطلبان و خانواده ها را در بر ندارد.

علیرضا صالحان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دلالان یا همان مافیای کنکور ماه ها قبل از این آزمون با تبلیغات گسترده داوطلبان را به سمت کلاس های تست و مشاوره های قبل کنکور جذب می کنند و بلافاصله پس از اتمام کنکور تغییر مسیر داده و تبلیغات خود را به سمت انتخاب رشته درست و مناسب هدایت می کنند.

وی با اشاره به عدم اطلاع بسیاری از این مشاوران سوری نسبت به کنکور و انتخاب رشته افزود: این افراد به دنبال دلالی کنکور و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا و کاسبی های قبل و بعد از کنکور

مافیا و کاسبی های قبل و بعد از کنکور