مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-03ورزشي

نگاه ما در شورا کادرسازی و نیروسازی است


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک گفت: نگاه ما در شورا کادرسازی و نیروسازی است، اتفاق عجیبی رخ نداده است، فرصتی است که باید از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پیمان عین القضاتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رویکرد کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک را تلاش برای تبیین جامعه محور بودن شهرداری اعلام و اظهار کرد: ما در کمیسیون به دنبال این بودیم ثابت کنیم که شورای شهر، شورای شهرداری نیست و باید جامعه محور بودن شهرداری مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر اولویت مهم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بود که در این مسیر حرکت به سمت شهرسازی اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به توسعه نامتوازن شهری و مغفول ماندن عدالت شهری تصریح کرد: شهر برای توسعه عدالت نیازمند اختصاص بودجه محله محوری است، متأسفانه محلات کم برخوردار با فقر امکانات فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند در کمیسیون فرهنگی تلاش شد با نگاه محله محور و مسجد بنیان نیازمندی های محله از طریق کارگروه محلات شناسایی و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ما در شورا کادرسازی و نیروسازی است

نگاه ما در شورا کادرسازی و نیروسازی است